Buletin informativ de asigurari. Nr. 961 - 6 decembrie 2021

Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!

Motto: Viata este ca mersul pe bicicleta. Pentru a-ti mentine echilibrul trebuie sa mergi inainte.

GENERALI Romania - ACTUAR ASIGURARI DE VIATA


Cerintele postului:

  • Studii superioare matematica/ FBABV;
  • Diploma de Master in domeniul actuariatului reprezinta un avantaj;
  • Experienta 1-3 ani in domeniul actuariat asigurari de viata;
  • Bune cunostinte de tehnici actuariale asigurari viata;
  • Cunostinte bune Excel, Word si Access;
  • Cunostinte SQL, Prophet reprezinta un avantaj;
  • Engleza nivel avansat;
  • Orientare spre performanta excelenta;
  • Asumarea responsabilitatii, proactivitate;
  • Flexibilitate si adaptare la schimbare;
  • Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect;
  • Creativitate, deschidere catre inovatie si diversitate.

Responsabilitatile postului:

  • Realizeaza/ actualizeaza notele technice pentru produsele de asigurari de viata si asigura consistenta intre acestea, sistemul IT al companiei si modul de implementare/raportare in aplicatiile actuariale;
  • Acorda suport pentru elaborarea Raportul Actuarial Anual pentru asigurari de viata si pentu realizarea calculului rezervelor tehnice conform regimului Solvabilitate II
  • Realizeaza calculul de profitabilitate si monitorizeaza portofoliul nou de asigurari de viata din fiecare trimestru;
  • Realizeaza/ actualizeaza notele technice pentru produsele de asigurari de viata si asigura consistenta intre acestea, sistemul IT al companiei si modul de implementare/raportare in Aplicatiile actuariale;
  • Acorda suport pentru elaborarea Raportul Actuarial Anual pentru asigurari de viata si pentu realizarea calculului rezervelor tehnice conform regimului Solvabilitate II
  • Realizeaza calculul de profitabilitate si monitorizeaza portofoliul nou de asigurari de viata din fiecare trimestru si pentru analize periodice de profitabilitate la nivel de LOB / produs, si pentru intocmirea raportarilor;
  • Realizeaza/ acorda suport in procesul de stabilire al parametrilor utilizati pentru revizuirea produselor existente/ dezvoltare/testare profitabilitate pentru noile produse de asigurari de viata.

Beneficii oferite:

  • Pachet competitiv de beneficii financiare si non financiare;
  • Bonus anual de performanta;
  • Tichete de masa;
  • Bonus vacanta;
  • Bonus Craciun si Paste;
  • Polita asigurare Employee Benefits;
  • Abonament medical, parteneriat cu o clinica medicala de prestigiu;
  • Oportunitati de crestere in cariera la nivel local si international;
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala si personala prin: Programul de Onboarding "Discover Generali" si prin programe structurate de mobilitate interna si internationala, acces la know-how international;
  • Training-uri tehnice si soft skills;
  • Mediu de lucru profesionist si prietenos;
  • Evenimente speciale pentru angajati, programe wellbeing;
  • Biblioteca virtuala abonament Bookster;
  • Birou situat central in Charles de Gaulle.

Va rugam sa transmiteti aplicatia dvs., pana la data de 31 decembrie 2021, la acest link: https://cariere.generali.ro/jobs/details/431/actuar-asigurari-viata

GENERALI Romania - KEY ACCOUNT EMPLOYEE BENEFITS


Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Experienta minim 3 ani pe produse de life/sanatate/corporate business;
  • Engleza mediu;
  • Cunostinte foarte bune Word, Excel;
  • Certificare ISF constituie avantaj;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Orientare spre performanta excelenta;
  • Asumarea responsabilitatii, proactivitate;
  • Flexibilitate si adaptare la schimbare;
  • Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect;
  • Creativitate, deschidere catre inovatie si diversitate.

Responsabilitati:

  • Urmareste intotdeauna interesele partenerilor, oferind solutii adecvate nevolilor clientilor lor, cu evitarea conflictelor de interese. In situatia identificarii unor conflicte de interese, acestea sunt gestionate corespunzator, in asa fel incat drepturile clientilor sa fie intotdeauna protejate;
  • Consiliaza partenerii pentru a propune produse/servicii de asigurare adecvate nevoilor si cerintelor clientilor lor;
  • Intocmeste oferte, negociaza si propune solutii tehnice de asigurare pentru liniile de asigurare pe care este specializat, in limitele stabilite de procedurile interne privind competenta de subscriere sau pentru care exista un acord de la Tehnic / Reasigurare - pentru Brokeri, precum si pentru Societatile de leasing si bancile cu care se colaboreaza.

Beneficii oferite:

  • Pachet competitiv de beneficii financiare si non financiare;
  • Bonus anual de performanta;
  • Tichete de masa;
  • Bonus vacanta;
  • Bonus Craciun si Paste;
  • Polita asigurare Employee Benefits;
  • Abonament medical, parteneriat cu o clinica medicala de prestigiu;
  • Oportunitati de crestere in cariera la nivel local si international;
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala si personala prin: Programul de Onboarding "Discover Generali" si prin programe structurate de mobilitate interna si internationala, acces la know-how international;
  • Training-uri tehnice si soft skills;
  • Mediu de lucru profesionist si prietenos;
  • Evenimente speciale pentru angajati, programe wellbeing;
  • Biblioteca virtuala abonament Bookster;
  • Birou situat central in Charles de Gaulle.

Va rugam sa transmiteti aplicatia dvs., pana la data de 31 decembrie 2021, la acest link: https://cariere.generali.ro/jobs/details/428/key-account-eb

GENERALI Romania - INSPECTOR LICHIDARE DAUNE AUTO


Cerinte:

  • Studii superioare, specializare tehnica;
  • Experienta 1-3 ani in specializari tehnice, optim in domeniul auto;
  • Limbi straine: optional engleza;
  • Cunostinte foarte bune Microfost Office( Excel, Word, Power Point);
  • Permis conducere categoria B;
  • Orientare spre performanta excelenta;
  • Asumarea responsabilitatii, proactivitate;
  • Flexibilitate si adaptare la schimbare;
  • Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect;
  • Creativitate, deschidere catre inovatie si diversitate.

Responsabilitati:

  • Intocmeste documentele specifice dosarelor de daune (acte de evaluare, devize, accepte de plata, reconstatari, corespondenta cu asiguratul sau cu organele abilitate in cercetarea evenimentelor ce stau la baza dosarelor de daune, solicitare expertize);
  • Stabileste solutiile tehnologice de readucere a obiectului asigurat la starea de dinaintea producerii evenimentului sau, dupa caz, solutiile tehnologice de evaluare a cuantumului daunei;
  • Intocmeste referatele de plata a dosarelor de dauna instrumentate si face propunerea achitarii sumelor corespunzatoare dupa o verificare atenta a incadrarii evenimentului in conditiile de asigurare, dinamicii accidentului si dupa o verificare a cuantumului daunelor solicitate de asigurat;
  • Opereaza dosarele de daune in programul informatic.

Beneficii oferite:

  • Pachet competitiv de beneficii financiare si non financiare;
  • Bonus anual de performanta;
  • Tichete de masa;
  • Bonus vacanta;
  • Bonus Craciun si Paste;
  • Polita asigurare Employee Benefits;
  • Abonament medical, parteneriat cu o clinica medicala de prestigiu;
  • Oportunitati de crestere in cariera la nivel local si international;
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala si personala prin: Programul de Onboarding "Discover Generali" si prin programe structurate de mobilitate interna si internationala, acces la know-how international;
  • Training-uri tehnice si soft skills;
  • Mediu de lucru profesionist si prietenos;
  • Evenimente speciale pentru angajati, programe wellbeing;
  • Biblioteca virtuala abonament Bookster;
  • Birou situat central in Charles de Gaulle.

Va rugam sa transmiteti aplicatia dvs., pana la data de 31 decembrie 2021, la acest link: https://cariere.generali.ro/jobs/details/434/inspector-lichidari-daune

OMNIASIG VIG - INSPECTOR DAUNE AUTO


Principalele responsabilitati:

  • Instrumenteaza dosarele de dauna;
  • Aproba plata dosarelor, conform limitei de competenta;
  • Raspunde de corectiudinea intocmirii calculului privind rezerva dosarelor de dauna aflate in gestiune.

Cerinte:

  • Studii superioare tehnice (de preferat: Facultatea de Transporturi);
  • Experienta in domeniul daunelor auto - minimum 2 ani;
  • Cunoasterea legislatiei din domeniul asigurarilor;
  • Cunostinte utilizare calculator - MS Office;
  • Cunoasterea aplicatiilor informatice (Audatex, DAT) reprezinta un avantaj.
  • Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.

Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:

  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • tichete de masa;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
  • abonament Bookster.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere

OMNIASIG VIG - Actuar Tarifare


Principalele responsabilitati:

  • Analizeaza din punct de vedere tehnic produsele de asigurare Motor si Non-Motor in vederea construirii tarifului si a monitorizarii tarifului estimat;
  • Extrage si organizeaza informatii din baza de date in vederea tarifarii cu modele actuariale;
  • Participa la dezvoltarea modelelor de profitabilitate pentru produsele noi, conform politicii de tarifare si reglementarilor in vigoare;
  • Participa la analize de profitabilitate la nivel de produse, acoperiri, factori de tarif;
  • Stabileste presupuneri economice si non-economice in vederea testarii profitabilitatii;
  • Ofera suport in procesul de stabilire a scenariilor de impact si a indicatorilor de profitabilitate in legatura directa cu aceste scenarii;
  • Intocmeste situatii/raportari specifice activitatii actuariale si unor analize interne;
  • Analizeaza comparativ tarifele construite in comparatie cu tariful precedent;
  • Dezvolta modele de calcul actuarial in Emblem si Radar - softuri de tarifare;
  • Documenteaza calculele si procesele desfasurate in procesul de tarifare.

Cerintele postului:

  • Studii superioare (Matematica/Statistica/Informatica/Automatica/ASE Cibernetica);
  • Masterat Tehnici Actuariale - finalizat;
  • Experienta in actuariat - minimum 5 ani;
  • Experienta in tarifare asigurari generale - minimum 3 ani;
  • Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
  • Utilizare PC (Excel, Access, SQL, Word, PowerPoint) - nivel mediu;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Gandire analitica si acuratete in gandire, atentie la detalii;
  • Lucru in echipa si cooperare;
  • Respectarea termenelor limita si toleranta la stres.

Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:

  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
  • abonament Bookster.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere

OMNIASIG VIG - INSPECTOR ASIGURARI


Principalele responsabilitati:

  • Promovarea si vanzarea produselor de asigurare;
  • Dezvoltarea, gestionarea si fidelizarea portofoliului de clienti;
  • Mentinerea unei legaturi permanente cu clientii, acordandu-le asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia;
  • Recrutarea si selectia, instruirea si fidelizarea agentilor colaboratori.

Cerinte:

  • Studii medii/superioare;
  • Experienta in domeniul asigurarilor - minimum 1 an;
  • Certificare in domeniul distributiei in asigurari;
  • Cunostinte utilizare calculator - nivel mediu;
  • Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere;
  • Orientare catre obtinerea de rezultate;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine pozitiva;
  • Spirit de echipa;
  • Integritate, seriozitate, initiativa si responsabilitate.
    Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • tichete de masa;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
  • abonament Bookster.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere

OMNIASIG VIG - SUBSCRIITOR RASPUNDERI


Principalele responsabilitati:

  • Analizarea solicitarilor si luarea deciziei de preluare a riscurilor in asigurare;
  • Negocierea si incheierea politelor de asigurare;
  • Acordarea de asistenta sucursalelor privind subscrierea politelor de asigurare;
  • Administrarea curenta a produsele de asigurare si a contractelor de asigurare;
  • Intocmirea de rapoarte de analiza a activitatii;
  • Elaborarea de propuneri de dezvoltare a produselor de asigurare.

Cerinte:

  • Studii superioare (de preferat in domeniul juridic sau economic);
  • Experienta in asigurari generale - minimum 5 ani;
  • Experienta in asigurari de raspundere civila - minimum 2 ani;
  • Cunostinte utilizare calculator (Excel, Word) - nivel mediu;
  • Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
  • Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Responsabilitate, initiativa, gandire logica.
    Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
  • abonament Bookster.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere

OMNIASIG VIG - SUBSCRIITOR ASIGURARI TEHNICE


Principalele responsabilitati:

  • propune si participa la crearea de produse noi de asigurare pe liniile de asigurari tehnice administrate (asigurarea echipamentelor electronice si asigurarea de avarii accidentale) si la efectuarea de modificari / actualizari ale produselor existente;
  • analizeaza solicitarile tehnice si comerciale pe linie de subscriere primite de la entitatile companiei si furnizeaza sau propune in timp util solutii de rezolvare;
  • analizeaza si avizeaza in cadrul nivelului de competenta, solicitarile primite referitoare la sume asigurate subscrise, reduceri de cotatii de prima, derogari de la conditiile standard;
  • acorda asistenta entitatilor companiei (la solicitarea acestora) la intocmirea de oferte catre clienti / brokeri sau avizeaza ofertele realizate de acestea;
  • acorda asistenta tehnica si comerciala entitatilor companiei (la solicitarea acestora) la negocierea si la emiterea efectiva a contractelor / politelor de asigurare;
  • analizeaza solicitarile primite de la clienti / brokeri / agenti de intermediere si intocmeste / inainteaza ofertele de raspuns;
  • emite contracte / polite de asigurare in conditiile respectarii prevederilor din Dosarul Tehnic, a incadrarii in "treaty"-urile sau contractele facultative de reasigurare si a limitelor proprii de competenta;
  • propune si participa la conceperea sistemului de rapoarte interne necesar analizei si administrarii liniei de asigurari gestionate.

Cerinte:

  • studii superioare;
  • certificare in domeniul distributiei in asigurari;
  • experienta in domeniul asigurarii de avarii accidentale si echipamente electronice - minimum 6 ani;
  • cunostinte utilizare PC (Word, Excel, PowerPoint) / aplicatii specifice domeniului de activitate;
  • cunostinte limba engleza - nivel avansat / limbaj business;
  • bune abilitati de planificare, organizare si coordonare;
  • bune abilitati de comunicare si negociere;
  • capacitate de analiza, sinteza si decizie;
  • orientare catre client si spre atingerea obiectivelor;
  • capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • responsabilitate, initiativa, gandire logica.

Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:

  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
  • abonament Bookster.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere

Eurolife FFH Asigurari - Underwriting Manager (Asigurari Generale)


Alatura-te echipei noastre si fii parte din povestea noastra de succes!

Eurolife FFH Asigurari Romania este o companie de top pe segmentul asigurarilor cu o experienta de peste 13 ani pe piata locala, acoperind o arie complexa de produse de asigurare: asigurari de imobil, asigurari de raspundere civila, asigurari de calatorie, asigurari de bilete pentru evenimente, asigurari de viata, asigurari de accidente, asigurari de sanatate, asigurari de somaj etc.

Compania face parte din Fairfax Financial Holdings Limited, un holding canadian implicat in asigurari, reasigurari si gestionarea investitiilor.

In prezent, aproximativ 120.000 de clienti detin produse de asigurare Eurolife FFH Asigurari Romania.

Despre ce este vorba?

Pozitia de coordonator al departamentului de subscriere al Eurolife FFH Asigurari Generale, cu implicare atat in aria de evaluare de risc, cat si dezvoltare de produse.

Ce trebuie sa faci?

  • Sa organizezi, sa coordonezi si sa monitorizezi activitatea de subscriere a companiei;
  • Sa elaborezi, sa revizuiesti si sa urmaresti respectarea metodologiilor si procedurilor specifice de evaluare a riscurilor si subscriere a politelor de asigurari generale, in conformitate cu Politica de Subscriere;
  • Sa mentii legatura cu forta de vanzare a companiei, sa participi la intalniri cu parteneri/clienti si sa oferi suport tehnic in rezolvarea solicitarilor acestora;
  • Sa asiguri subscrierea riscurilor in conditii de prudenta si profesionalism, cu respectarea legislatiei in vigoare si in concordanta cu apetitul la risc al companiei, in limita competentelor acordate;
  • Sa identifici necesitati de revizuire a produselor de asigurare sau fluxurilor de subscriere ale acestora;
  • Sa participi activ la dezvoltarea unor noi produse si/sau imbunatatirea celor existente alaturi de ariile specializate;
  • Sa evaluezi sistemele IT prin prisma necesitatilor activitatii de subscriere si sa participi la intocmirea cerintelor privind implementarea produselor companiei si fluxurilor de emitere specifice in platformele de vanzare si sistemele proprii;
  • Sa monitorizezi performanta produselor de asigurare, indicatorii specifici activitatii de subscriere, deviatia acestora fata de buget, sa propui masuri de imbunatatire si sa participi la implementarea acestora;
  • Sa intocmesti raportari cu privire la rezultatele activitatii de subscriere (interne /externe), conform solicitarilor;
  • Sa monitorizezi mediul pietei de asigurari (intern / extern) si sa identifici tendinte si oportunitati de dezvoltare;
  • Sa analizezi impactul schimbarilor legislative cu incidenta asupra activitatii de subscriere si distribuire a produselor de asigurare si sa participi activ la alinierea activitatii la cerintele legislative;
  • Sa contribui la instruirea personalului si partenerilor privind produsele de asigurare dezvoltate;
  • Sa identifici riscurile cu care se confrunta Compania in activitatea de subscriere, sa elaborezi si implementezi controale pentru mitigarea efectului acestor riscuri.

Ce competente tehnice vrem sa ai?

  • Educatie: studii superioare;
  • Experienta aprofundata in activitatea de subscriere non-motor;
  • Cunoasterea legislatiei generale cu privire la asigurari;
  • O buna cunoastere a pietei de asigurari generale;
  • Cunostinte bune de utilizare Microsoft Office.

Ce competente non-tehnice este necesar sa ai?

  • Integritate;
  • Abilitati de planificare, organizare si prioritizare;
  • Gandire strategica, orientata catre atingerea obiectivelor;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Initiativa si atitudine proactiva;
  • Atentie la detalii;
  • Spirit de echipa;
  • Limba engleza, nivel avansat.

Ce beneficii iti oferim?

  • O oportunitate excelenta de a-ti dezvolta cariera in cadrul unui important grup financiar international, intr-o echipa tanara si un mediu de lucru dinamic;
  • Pachet salarial atractiv, bonuri de masa, prime si abonament medical;
  • Sistem de evaluare a performantei coroborat cu planul de cariera;
  • Programe de training.

Te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa de e-mail: recrutare@eurolife.gr.

 

Eurolife FFH Asigurari - Product Development Specialist


Alatura-te echipei noastre si fii parte din povestea noastra de succes!

Eurolife FFH Asigurari Romania este o companie de top pe segmentul asigurarilor cu o experienta de peste 13 ani pe piata locala, acoperind o arie complexa de produse de asigurare: asigurari de viata, asigurari de accidente, asigurari de sanatate, asigurari de somaj, asigurari de imobil, asigurari de raspundere civila, asigurari de calatorie, asigurari de bilete pentru evenimente,

Compania face parte din Fairfax Financial Holdings Limited, un holding canadian implicat in asigurari, reasigurari si gestionarea investitiilor.

In prezent, aproximativ 120.000 de clienti detin produse de asigurare Eurolife FFH Asigurari Romania.

Despre ce este vorba?

O pozitie in cadrul Departamentului de Business Development al companiei, cu legaturi in toate departamentele companiei, prin activitatea de dezvoltare/revizuire a produselor de asigurare si implementarea acestora in diferite platforme de emitere, precum si in sistemele companiei.

Ce trebuie sa faci?

  • Sa participi la / sa coordonezi dezvoltarea unor noi produse si/sau imbunatatirea celor existente alaturi de ariile specializate;
  • Sa intocmesti si/sau sa actualizezi documentatia tehnica a produselor;
  • Sa intocmesti cerintele de business privind implementarea produselor companiei si fluxurilor de emitere specifice in platformele de vanzare si sistemele proprii;
  • Sa intocmesti scenariile de test si sa faci testele privind implementarea sau integrarea produselor in platformele de emitere si sistemele proprii;
  • Sa evaluezi riscurile cu care se confrunta/s-ar putea confrunta Compania in dezvoltarea unor noi produse sau integrarea acestora in diferite platforme si sa propui masuri de reducere a acestora;
  • Sa identifici masuri de eficientizare a activitatii de emitere si administrare a riscurilor de asigurare;
  • Sa monitorizezi rezultatele produselor de asigurare dezvoltate si sa identifici masuri de imbunatatire a acestora;
  • Sa monitorizezi mediul pietei de asigurari (intern / extern) si sa identifici tendinte si oportunitati de dezvoltare.

Ce competente tehnice vrem sa ai?

  • Educatie: studii superioare;
  • Cunostinte bune de utilizare Microsoft Office;
  • Expertiza in Underwriting de Asigurari Generale;
  • Experienta in dezvoltarea si implementarea produselor de asigurare;
  • Cunoasterea legislatiei generale cu privire la asigurari;
  • Limba engleza, nivel avansat.

Ce competente non-tehnice este necesar sa ai?

  • Integritate;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Initiativa;
  • Buna organizare si capacitatea de a livra in baza unui plan de proiect cu deadline-uri bine stabilite;
  • Atentie la detalii;
  • Capacitate de invatare rapida si spirit de echipa.

Ce beneficii iti oferim?

  • O oportunitate excelenta de a-ti dezvolta cariera in cadrul unui important grup financiar international, intr-o echipa tanara si un mediu de lucru dinamic;
  • Pachet salarial atractiv si abonament medical;
  • Sistem de evaluare a performantei coroborat cu planul de cariera;
  • Programe de training.

Te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa de e-mail: recrutare@eurolife.gr.

 

ASIROM VIG - Consilier Daune Asigurari de Viata


Locatia: Bucuresti HQ
Contract de munca pe perioada nedeterminata, timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • instrumentarea dosarelor de dauna referitor la asigurarile de viata, accidente si asigurari de calatorii in strainatate;
  • intocmirea rapoartelor privind activitatea de daune, conform dispozitiilor primite de la superiorul ierarhic;
  • intocmirea arhivei cuprinzand lucrari emise de Departamentul Daune Asigurari de Viata;
  • intocmirea si solutionarea dosarelor de dauna in urma producerii unui eveniment asigurat pentru asigurarile de viata, accidente si asigurari de calatorii in strainatate.

Cerinte:

  • studii superioare tehnice, preferabil in specializare economica;
  • bune cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • experienta minim 3 ani in domeniul asigurarilor;
  • experienta 2 ani in pozitii similare constituie avantaj;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • capacitate de analiza, sinteza si atentie la detalii;
  • bune cunostinte MS Office;
  • cunoasterea limbii engleze, nivel mediu;
  • atentie la detalii;
  • abilitati de planificare si organizare;
  • initiativa si atitudine proactiva;
  • integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro .

ASIROM VIG - Coordonator Vanzari Alternative (CVA)


Locatia: Bucuresti - Ag. Carol
Numar posturi vacante: 2
Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • raspunde de relatia cu brokerii din aria de coordonare si de activitatea de vanzari, promovand produsele si serviciile oferite de Asirom, in concordanta cu strategia de vanzari a companiei, prin brokerii coordonati;
  • dezvolta, administreaza si eficientizeaza portofoliul de asigurari prin implicarea brokerilor coordonati;
  • coordoneaza activitatea brokerilor gestionati, fiind responsabil direct de mentinerea si dezvoltarea relatiei de parteneriat cu brokerii la nivel local si totodata de cresterea volumului de business prin intermediul acestora, in conformitate cu strategia de vanzari a companiei.

Cerinte:

  • studii superioare;
  • cursuri de pregatire profesionala specifice domeniului (IDD);
  • experienta in vanzarea de asigurari de minim 2 ani;
  • detinerea unei pozitii de coordonare echipa vanzari pentru cel putin 1 an;
  • experienta in coordonarea de brokeri constituie avantaj;
  • cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • cunostinte privind caracteristicile produselor de asigurari de viata/generale ale companiei;
  • operare PC: buna cunoastere a pachetului MS Office;
  • abilitati de comunicare si relationare;
  • abilitati de negociere si prezentare;
  • orientare catre client;
  • abilitati de coordonare, planificare si organizare;
  • orientare catre obtinere de rezultate;
  • integritate si etica;
  • atitudine pozitiva: incredere in sine, proactivitate, tenacitate, perseverenta, ambitie si optimism;
  • tinuta (mod de prezentare);
  • permis de conducere categoria B - constituie avantaj.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro .

ASIROM VIG - Director Departament Managementul Riscului


Locatia: Bucuresti HQ

Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.

Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • coordoneaza si raspunde de administrarea procesului de inventariere a riscurilor la nivelul companiei;
  • determina, monitorizeaza si revizuieste profilul de risc al ASIROM prin clasificarea riscurilor si atribuirea profiturilor si pierderilor;
  • participa la definirea metodologiei de masurare a riscurilor;
  • coordoneaza si raspunde de administrarea procesului ORSA la nivelul companiei;
  • raspunde de avizarea fluxurilor informationale necesare pentru asigurarea controlului operativ al expunerilor la risc si ia masuri imediate pentru corectarea acestora;
  • coordoneaza si efectueaza calculul de SCR;
  • raspunde de efectuarea trimestriala a procesului de risk bearing capacity;
  • analizeaza si raporteaza regulat/periodic catre Directorat nivelul solvabilitatii companiei;
  • raporteaza riscurile ad-hoc catre Directorat, in cazul unor noi riscuri sau modificari semnificative ale profilului de risc; raspunde de raportarea riscurilor catre Grupul VIG;
  • coordoneaza si raspunde de testarea si validarea performantei modelului partial intern;
  • coopereaza cu functia actuariala, cu utilizatorii rezultatelor modelului intern si cu celelalte functii-cheie;
  • raspunde de revizuirea cel putin anuala a strategiei, politicilor si procedurilor privind managementul riscurilor si transmiterea lor spre dezbatere Comitetului de management al riscurilor si Directoratului si spre aprobare Consiliului de Supraveghere, cat si transmiterea catre ASF;
  • asigura punerea in aplicare, in mod unitar, a politicilor de management al riscului, in cadrul ASIROM.

Cerinte:

  • studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
  • preferabil masterat in Actuariat/Managementul Riscului/ Matematica/ Economie;
  • experienta relevanta in pozitii similare - min. 3 ani, conform lege speciala privind domeniul de activitate;
  • experienta in management/coordonare echipe constituie avantaj;
  • abilitati de planificare, organizare, coordonare, delegare si control;
  • abilitati de comunicare interpersonala;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza;
  • aptitudini de luare a deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
  • discernamant si capacitate de a rezolva problemele, promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • capacitate de stabilire si evaluare a obiectivelor (KPI si/sau indicatori de performanta/dezvoltare);
  • abilitatea de a construi echipe de succes, abilitate de lucru in echipa, aptitudinea de a lucra cu oamenii;
  • integritate, autocontrol, gestiunea timpului, creativitate, seriozitate, tact, corectitudine, atasament fata de companie;
  • cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
  • utilizare PC: MS Office - nivel avansat;
  • initiativa si atitudine proactiva;
  • integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.

ASIROM VIG - Coordonator Echipa Daune Standard (Non-Auto)


Locatia: Bucuresti HQ

Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.

Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • ofera suport tehnic inspectorilor din echipa;
  • aproba dosarele in vederea platii sau a respingerii pentru cazurile in care valoarea despagubirii depaseste competenta inspectorului;
  • gestioneaza rapoarte privind activitatea desfasurata in departament;
  • urmareste gradul de indeplinire al indicatorilor de productivitate si de performanta al inspectorilor;
  • supravegheaza aplicarea prevederilor procedurilor de lucru si a conditiilor de asigurare in procesul de instrumentare a dosarelor de dauna;
  • propune imbunatatiri ale proceselor de lucru si a conditiilor de asigurare.

Cerinte:

  • studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
  • cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • experienta minim 3 ani in Daune/Subscriere asigurari non-auto;
  • experienta in coordonare echipe reprezinta un avantaj;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
  • abilitati de planificare, organizare si coordonare;
  • bune cunostinte de utilizare CP (MS Office);
  • cunoasterea limbii engleze - cel putin nivel mediu;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.

ASIROM VIG - Inspector Daune Auto (RCA/CASCO)


Locatia: Bucuresti HQ

Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.

Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • gestionarea si lichidarea dosarelor de daune ce i-au fost repartizate, in limitele de competenta si in conformitate cu prevederile legale, regulamentele si procedurile interne;
  • solutionarea corecta si la timp a dosarelor de daune, reclamatiilor sau raportarilor si analizelor repartizate.
  • constatarea si lichidarea daunelor CASCO:
  • mentinerea unui contact direct cu clientul/ client Asirom;
  • verificarea valabilitatii politei facultative/ verificarea si incadrarea riscului acoperit;
  • constatarea/ reconstarea avariilor produse in evenimentul avizat;
  • evaluarea cuantumului despagubirii si stabilirea rezervei de dauna;
  • emiterea ofertei de despagubire;
  • emiterea acceptelor de plata;
  • stabilirea cazurilor de regres/ recuperare;
  • plata despagubirilor, in limita competentelor de plata stabilite prin procedurile interne.

Cerinte:

  • studii superioare tehnice, preferabil in specializarea autovehicule rutiere;
  • bune cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • experienta in activitatea de constatare si/sau lichidare daune auto;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • bune cunostinte MS Office;
  • cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj;
  • atentie la detalii;
  • abilitati de organizare;
  • integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.

ASIROM VIG - Unit Manager


Locatia: Bucuresti, toate judetele

Contract de munca / Contract de mandat.

Responsabilitati principale:

  • dezvolta permanent echipa de agenti coordonata, din punct de vedere numeric/calitativ, prin recrutare si dezvoltare;
  • dezvolta portofoliul de asigurari atat prin implicarea membrilor echipei, cat si prin dezvoltarea portofoliului propriu de asigurari;
  • raspunde de activitatea de vanzari, promovand produsele si serviciile oferite de Asirom, in concordanta cu strategia de vanzari a companiei, atat prin echipa de agenti coordonata, cat si direct;
  • organizeaza, coordoneaza, monitorizeaza, evalueaza si este responsabil de activitatea de vanzari si rezultatele echipei de agenti coordonata.

Cerinte:

  • studii superioare/medii;
  • cursuri de pregatire profesionala specifice, necesare ocuparii unei pozitii implicata direct in distributie de asigurari;
  • experienta in activitatea de vanzare asigurari - minim 1 an;
  • detinerea unei pozitii de coordonare echipa vanzari pentru cel putin 1 an prezinta un avantaj;
  • cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • cunostinte privind caracteristicile produselor de asigurari de viata/generale;
  • bune cunostinte operare PC (pachetul MS Office);
  • abilitati de planificare si organizare, de comunicare si relationare interpersonala;
  • abilitati de negociere si prezentare;
  • abilitati de coordonare echipa;
  • orientare catre obtinere de rezultate;
  • orientare catre client;
  • integritate si etica;
  • spirit antreprenorial;
  • atitudine pozitiva: incredere in sine, proactivitate, tenacitate, perseverenta; ambitie si optimism;
  • tinuta (mod de prezentare);
  • permis de conducere categoria B - constituie avantaj.

Oferta Asirom:

  • sistem de remunerare competitiv, in functie de performanta personala si de rezultatele echipei;
  • posibilitati de promovare si dezvoltare in cadrul companiei;
  • suport pentru instruire si dezvoltare continue;
  • mediu de dezvoltare competitiv, dinamic si profesionist.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.

Stiri
Workshop: Bancassurance - solutia win-win-win pentru clienti, asiguratori si banci
Tendintele si provocarile intampinate de distributia asigurarilor prin banci vor fi dezbatute in cadrul workshop-ului online "Bancassurance - solutia win-win-win pentru clienti, asiguratori si banci", ce va fi organizat de XPRIMM pe data de 15 decembrie 2021, intre orele 15:00 - 17:00.
VIDEO: Zodia Asigurarilor - Cum ne erodeaza inflatia banii. Solutii posibile
In cel mai recent episod din Zodia Asigurarilor, Adrian CODIRLASU, CFA - Vicepresedinte al Asociatiei CFA Romania si Sergiu COSTACHE, ApPA, au discutat despre impactul inflatiei asupra economiilor noastre.
Sondaj: 61% dintre consumatori sunt optimisti cu privire la viitor. Cumparaturile in magazinele fizice au revenit la nivelurile pre pandemice
61% dintre respondenti sunt optimisti cu privire la viitor, revin la cumparaturi in magazinele fizice si au in plan cresterea cheltuielilor in urmatoarele sase luni, potrivit celui mai recent sondaj PwC, Global Consumer Insights Pulse Survey 2021, realizat in septembrie in randul a 9.370 de consumatori din 26 de tari.