Nr. 965 - 25 ianuarie 2022
i.

Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!

Motto: Joaca cinstit, asteapta-te ca altii sa joace murdar si nu-i lasa sa te traga in noroi.

AON Romania - Senior Account Executive (Trade Credit)


AON Romania cauta pentru echipa biroului din Bucuresti:

Senior Account Executive - Trade Credit

(Hybrid)

Principalele responsabilitati:

  • Administrarea unui portofoliu de clienti locali si internationali;
  • Atragerea de noi clienti corporate, atat pentru servicii de asigurare cat si pentru servicii de consultanta in asigurari in domeniul asigruarilor de credit comercial;
  • Realizarea si depasirea obiectivelor de venituri noi si existente aplicabile pozitiei.

Cerinte:

  • Studii superioare (de preferinta economice si /sau de management);
  • Cunostinte avansate despre asigurarilor de credit comercial- minim 3 ani;
  • Gandire comerciala si consultative, incluzand activitatea de vanzari consultative fie individual, fie in echipa;
  • Experienta in domeniul asigurarilorpentru clienti corporate, inclusive administrarea si mentinerea relatiei cu astfel de clienti - minim 3 ani;
  • Cunostinte in materie de consultanta de risc;
  • Experienta in pregatirea ofertelor catre prospecti, negociere, implementare si plasament a politelor de asigurare;
  • Abilitati de lucru in echipe mixte;
  • Engleza - nivel avansat;
  • Disponibilitatea de a calatori, in tara si strainatate ocazional;
  • Dinamic, flexibil, eficient si comunicativ, orientat catre rezultat;
  • Abilitati de comunicare si relationare, atentie pentru detalii, atentie fata de nevoile clientului;
  • Atitudine etica si dorinta de perfectionare;
  • Team player, gandire pozitiva si simtul umorului.

Beneficii:

  • Echipa dinamica, tanara, pozitiva;
  • Atmosfera prietenoasa, dar competitiva;
  • Pachet salarial motivant in functie de experienta;
  • Asigurare de viata si asigurare de sanatate;
  • Tichete de masa;
  • Abonament Bookster;
  • Posibilitati de promovare si perfectionare.

Candidatii interesati sunt rugati sa-si trimita CV-ul insotit de o scrisoare de intentie la urmatoarea adresa de e-mail: aon.romania@aon.ro. Toate aplicatiile vor fi tratate ca fiind confidentiale, dar ne rezervam dreptul de a contacta doar acei candidati selectati pentru interviu.


AON Romania - Business Development Executive


AON Romania cauta pentru echipa biroului din Bucuresti:

Business Development Executive

Principalele responsabilitati:

  • Gandire strategica si tehnica de negociere si vanzare avansata;
  • Administrarea unui portofoliu de clienti timp de un an dupa castigarea clientului;
  • Dezvoltarea portofoliului de clienti prin atragerea de noi clienti corporate, atat pentru servicii de asigurare cat si pentru servicii de consultanta in asigurari.

Cerinte:

  • Studii superioare (de preferinta economice sau de management);
  • Abilitati dezvoltate in activitatea de vanzari;
  • Experienta in domeniul asigurarilorpentru clienti corporate - minim 3 ani;
  • Abilitatile de coordonare a unei echipe constituie un avantaj;
  • Abilitati de negociere si 'incheierea deal-ului';
  • Engleza - nivel avansat;
  • Disponibilitatea de a calatori, in tara si strainatate;
  • Dinamic, flexibil, eficient si comunicativ, orientat catre rezultat;
  • Abilitati de comunicare si relationare, atentie la detalii, atentie fata de nevoile clientului;
  • Atitudine etica si dorinta de perfectionare;
  • Team player, gandire pozitiva si simtul umorului.

Beneficii:

  • Echipa dinamica, tanara, pozitiva;
  • Atmosfera prietenoasa, dar competitiva;
  • Pachet salarial motivant in functie de experienta;
  • Posibilitati de promovare si perfectionare.

Candidatii interesati sunt rugati sa-si trimita CV-ul insotit de o scrisoare de intentie la urmatoarea adresa de e-mail: aon.romania@aon.ro . Toate aplicatiile vor fi tratate ca fiind confidentiale, dar ne rezervam dreptul de a contacta doar acei candidati selectati pentru interviu.


AON Romania - AGCN & Local Clients Senior Account Executive


AON Romania cauta pentru echipa biroului din Bucuresti:

AGCN & Local Clients Senior Account Executive

Principalele responsabilitati:

  • Administrarea unui portofoliu de clienti locali si internationali;
  • Atragerea de noi clienti corporate, atat pentru servicii de asigurare cat si pentru servicii de consultanta in asigurari;
  • Cunostinte superioare privind asigurarile de orice tip;
  • Capabilitati in materie de consultanta de risc.

Cerinte:

  • Studii superioare (de preferinta economice si /sau de management);
  • Abilitati in activitatea de vanzari;
  • Experienta in domeniul asigurarilorpentru clienti corporate - minim 3 ani;
  • Abilitatile de coordonare a unei echipe constituie un avantaj;
  • Experienta in pregatirea ofertelor catre prospecti, negocierea conditiilor politelor;
  • Engleza - nivel avansat;
  • Disponibilitatea de a calatori, in tara si strainatate ocazional;
  • Dinamic, flexibil, eficient si comunicativ, orientat catre rezultat;
  • Abilitati de comunicare si relationare, atentie pentru detalii, atentie fata de nevoile clientului;
  • Atitudine etica si dorinta de perfectionare;
  • Team player, gandire pozitiva si simtul umorului.

Beneficii:

  • Echipa dinamica, tanara, pozitiva;
  • Atmosfera prietenoasa, dar competitiva;
  • Pachet salarial motivant in functie de experienta;
  • Posibilitati de promovare si perfectionare.
     

Candidatii interesati sunt rugati sa-si trimita CV-ul, insotit de o scrisoare de intentie, la urmatoarea adresa de e-mail: aon.romania@aon.ro . Toate aplicatiile vor fi tratate ca fiind confidentiale, dar ne rezervam dreptul de a contacta doar acei candidati selectati pentru interviu.


ERGO Asigurari - Junior Actuary


We are looking for a Junior Actuary!

...and it is waiting for you to join the Actuarial team.

If you would like to:

  • Support and prepare part of the financial and technical reports to the group and supervisory authority;
  • Monitor periodically the products/ portfolios results, identifying profit or loss generating factors;
  • Involve in reserving, pricing and product development processes;
  • Perform and present different actuarial analyses requested by the management;
  • Support the on-going Solvency II processes;
  • Be responsible for the calculation of the quarterly reinsurance accounts;
  • Create and adapt actuarial models to evolving business needs;

And you have:

  • Genuine passion for learning and personal development;
  • Strong analytical and problem solving;
  • Good organizing skills and strong follow through;
  • University degree - Mathematics/ Economics - actuarial studies would be an advantage;
  • Strong knowledge of MS-Office - especially advanced Excel; other technical skills would be a plus;
  • Language skills - English;
  • Good communication and cooperation skills;
  • Experience within the insurance sector would be a plus.

We offer:

  • Fixed salary;
  • Private medical insurance;
  • Meal tickets.

Please send your CV at hr@ergo.ro.

Looking forward to working together!


ASIROM VIG - Senior Risk Manager


Locatia: Bucuresti HQ
Contract de munca pe perioada nedeterminata, timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • monitorizeaza sistemul de management al riscurilor si profilul general al riscului companiei;
  • acorda sprijin in functionarea eficienta a sistemului de management al riscurilor;
  • participa la proiecte strategice si contribuie la dezvoltarea continua a unei culturi de management al riscului;
  • participa la procesul de inventariere a riscurilor la nivelul companiei;
  • participa la determinarea, monitorizarea si revizuirea profilul de risc;
  • participa la definirea metodologiei de masurare a riscurilor;
  • participa la evaluarile specifice procesului ORSA si la intocmirea rapoartelor ORSA la nivelul companiei;
  • participa la controlul operativ al expunerilor la risc si la monitorizarea masurilor de diminuare a riscurilor identificate;
  • participa la procesul de calculul de SCR;
  • participa la efectuarea trimestriala a procesului de risk bearing capacity si completeaza raporarile catre Grup VIG si catre autoritatea de supraveghere;
  • participa la efectuarea testelor necesare in procesul de validare a performantei modelului partial intern si elaboreaza raportul de validare si a altor raportari impuse de legislatia privitoare la modelele interne;
  • coordoneaza si dezvolta diferite rapoarte de risc relevante pentru business;
  • participa la elaborarea rapoartelor specifice Managementului Riscului impuse de legislatia romaneasca si europeana pentru companiile de asigurari.

Cerinte:

  • studii superioare finalizate cu diploma de Licenta in specialitatile Economie, Matematica;
  • preferabil Masterat in Actuariat sau Managementul Riscului;
  • cunoasterea legislatiei privind domeniul de activitate si a legislatiei in domeniul asigurarilor;
  • experienta relevanta in pozitii similare in Managementul Riscului - min. 3 ani;
  • experienta dovedita in activitati legate de Managementul Riscului societatilor de asigurari (evaluarea riscurilor specifice asiguratorilor plus riscurile comune pentru pietele finaciare, atat calitativ si cantitativ);
  • cunoasterea legislatiei principale, secundare si a ghidurilor romanesti si europene referitoare la sistemul de Risk Management al companiilor de asigurari;
  • cunoasterea modalitatilor de evaluare cantitativa si calitativa a riscurilor la care sunt expuse companiile de asigurari, conform legislatiei romanesti si europene;
  • cunostinte de matematica si statistica necesare intelegerii functionarii unui model matematic pentru evaluarea riscului de subscriere in asigurari generale si efectuarii testelor de validare cerute de autoritatea de supraveghere;
  • abilitati de planificare si organizare, de comunicare interpersonala;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
  • capacitate de a lucra independent si in echipa;
  • aptitudini de luare a deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
  • integritate, autocontrol, gestiunea timpului, creativitate, seriozitate, tact, corectitudine, atasament fata de companie;
  • competenta profesionala, integritate morala si buna reputatie;
  • initiativa si atitudine proactiva;
  • cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
  • cunostinte utilizare pachet MS Office (Word, Excel, PowerPoint) - nivel avansat.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro .


ASIROM VIG - Actuar


Locatia: Bucuresti HQ
Numar posturi vacante: 1
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • dezvoltarea de tarife, analize si rapoarte utilizand software actuarial specializat (Emblem, Radar, R) pentru asigurarile generale;
  • elaborarea de rapoarte necesare monitorizarii portofoliului de asigurari generale;
  • asigurarea de suport tehnic altor departamente in vederea implementarii tarifelor;
  • implicarea activa in modelarea parametrilor modelului partial intern (PIM).

Cerinte:

  • studii superioare absolvite cu diploma de Licenta; Master in domeniul actuarial reprezinta un avantaj;
  • experienta 1-3 ani in domeniul asigurarilor reprezinta un avantaj;
  • cunostinte avansate de utilizare Microsoft Office;
  • cunostinte avansate de utilizare SQL / R / Emblem / Radar sau alt software specific activitatii reprezinta un avantaj;
  • cunoasterea limbii engleze - nivel profesional;
  • abilitati de comunicare interpersonala, lucru in echipa si cooperare;
  • initiativa, receptivitate la nou;
  • inteligenta, capacitate de analiza si sinteza, seriozitate, corectitudine;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro .


ASIROM VIG - Director Departament Managementul Riscului


Locatie: Bucuresti HQ

Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.

Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • coordoneaza si raspunde de administrarea procesului de inventariere a riscurilor la nivelul companiei;
  • determina, monitorizeaza si revizuieste profilul de risc al ASIROM prin clasificarea riscurilor si atribuirea profiturilor si pierderilor;
  • participa la definirea metodologiei de masurare a riscurilor;
  • coordoneaza si raspunde de administrarea procesului ORSA la nivelul companiei;
  • raspunde de avizarea fluxurilor informationale necesare pentru asigurarea controlului operativ al expunerilor la risc si ia masuri imediate pentru corectarea acestora;
  • coordoneaza si efectueaza calculul de SCR;
  • raspunde de efectuarea trimestriala a procesului de risk bearing capacity;
  • analizeaza si raporteaza regulat/periodic catre Directorat nivelul solvabilitatii companiei;
  • raporteaza riscurile ad-hoc catre Directorat, in cazul unor noi riscuri sau modificari semnificative ale profilului de risc; raspunde de raportarea riscurilor catre Grupul VIG;
  • coordoneaza si raspunde de testarea si validarea performantei modelului partial intern;
  • coopereaza cu functia actuariala, cu utilizatorii rezultatelor modelului intern si cu celelalte functii-cheie;
  • raspunde de revizuirea cel putin anuala a strategiei, politicilor si procedurilor privind managementul riscurilor si transmiterea lor spre dezbatere Comitetului de management al riscurilor si Directoratului si spre aprobare Consiliului de Supraveghere, cat si transmiterea catre ASF;
  • asigura punerea in aplicare, in mod unitar, a politicilor de management al riscului, in cadrul ASIROM.

Cerinte:

  • studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
  • preferabil masterat in Actuariat/Managementul Riscului/ Matematica/ Economie;
  • experienta relevanta in pozitii similare - min. 3 ani, conform lege speciala privind domeniul de activitate;
  • experienta in management/coordonare echipe constituie avantaj;
  • abilitati de planificare, organizare, coordonare, delegare si control;
  • abilitati de comunicare interpersonala;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza;
  • aptitudini de luare a deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
  • discernamant si capacitate de a rezolva problemele, promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • capacitate de stabilire si evaluare a obiectivelor (KPI si/sau indicatori de performanta/dezvoltare);
  • abilitatea de a construi echipe de succes, abilitate de lucru in echipa, aptitudinea de a lucra cu oamenii;
  • integritate, autocontrol, gestiunea timpului, creativitate, seriozitate, tact, corectitudine, atasament fata de companie;
  • cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
  • utilizare PC: MS Office - nivel avansat;
  • initiativa si atitudine proactiva;
  • integritate si etica.

Oferta ASIROM:

  • sistem de remunerare competitiv, in functie de performanta personala si de rezultatele echipei;
  • posibilitati de promovare si dezvoltare in cadrul companiei;
  • suport pentru instruire si dezvoltare continue;
  • mediu de dezvoltare competitiv, dinamic si profesionist.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.


ASIROM VIG - Inspector Daune Auto (RCA / CASCO)


Locatie: Bucuresti HQ

Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.

Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • gestionarea si lichidarea dosarelor de daune ce i-au fost repartizate, in limitele de competenta si in conformitate cu prevederile legale, regulamentele si procedurile interne;
  • solutionarea corecta si la timp a dosarelor de daune, reclamatiilor sau raportarilor si analizelor repartizate.
  • constatarea si lichidarea daunelor CASCO:
  • mentinerea unui contact direct cu clientul/ client Asirom;
  • verificarea valabilitatii politei facultative/ verificarea si incadrarea riscului acoperit;
  • constatarea/ reconstarea avariilor produse in evenimentul avizat;
  • evaluarea cuantumului despagubirii si stabilirea rezervei de dauna;
  • emiterea ofertei de despagubire;
  • emiterea acceptelor de plata;
  • stabilirea cazurilor de regres/ recuperare;
  • plata despagubirilor, in limita competentelor de plata stabilite prin procedurile interne.

Cerinte:

  • studii superioare tehnice, preferabil in specializarea autovehicule rutiere;
  • bune cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • experienta in activitatea de constatare si/sau lichidare daune auto;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • bune cunostinte MS Office;
  • cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj;
  • atentie la detalii;
  • abilitati de organizare;
  • integritate si etica.

Oferta ASIROM:

  • sistem de remunerare competitiv, in functie de performanta personala si de rezultatele echipei;
  • posibilitati de promovare si dezvoltare in cadrul companiei;
  • suport pentru instruire si dezvoltare continue;
  • mediu de dezvoltare competitiv, dinamic si profesionist.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.


ASIROM VIG - Unit Manager


Locatie: Bucuresti, toate judetele

Contract de munca / Contract de mandat.

Responsabilitati principale:

  • dezvolta permanent echipa de agenti coordonata, din punct de vedere numeric/calitativ, prin recrutare si dezvoltare;
  • dezvolta portofoliul de asigurari atat prin implicarea membrilor echipei, cat si prin dezvoltarea portofoliului propriu de asigurari;
  • raspunde de activitatea de vanzari, promovand produsele si serviciile oferite de Asirom, in concordanta cu strategia de vanzari a companiei, atat prin echipa de agenti coordonata, cat si direct;
  • organizeaza, coordoneaza, monitorizeaza, evalueaza si este responsabil de activitatea de vanzari si rezultatele echipei de agenti coordonata.

Cerinte:

  • studii superioare/medii;
  • cursuri de pregatire profesionala specifice, necesare ocuparii unei pozitii implicata direct in distributie de asigurari;
  • experienta in activitatea de vanzare asigurari - minim 1 an;
  • detinerea unei pozitii de coordonare echipa vanzari pentru cel putin 1 an prezinta un avantaj;
  • cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • cunostinte privind caracteristicile produselor de asigurari de viata/generale;
  • bune cunostinte operare PC (pachetul MS Office);
  • abilitati de planificare si organizare, de comunicare si relationare interpersonala;
  • abilitati de negociere si prezentare;
  • abilitati de coordonare echipa;
  • orientare catre obtinere de rezultate;
  • orientare catre client;
  • integritate si etica;
  • spirit antreprenorial;
  • atitudine pozitiva: incredere in sine, proactivitate, tenacitate, perseverenta; ambitie si optimism;
  • tinuta (mod de prezentare);
  • permis de conducere categoria B - constituie avantaj.

Oferta ASIROM:

  • sistem de remunerare competitiv, in functie de performanta personala si de rezultatele echipei;
  • posibilitati de promovare si dezvoltare in cadrul companiei;
  • suport pentru instruire si dezvoltare continue;
  • mediu de dezvoltare competitiv, dinamic si profesionist.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.


Fabrica de Asigurari - Broker in Asigurari


Cautam colegi noi pentru Bucuresti!

Dorim sa ne marim echipa. Cautam oameni asemeni noua: cu experienta, dornici de munca, cu valori, cu simtul umorului si, nu in ultimul rand, care iubesc sa lucreze cu oamenii.

Iti vei desfasura activitatea intr-un loc unde conversia prospectilor in clienti este floare la ureche, daca relationezi usor cu oamenii.

O sa ai toata sustinerea noastra, daca iti doresti sa activezi la un nivel superior.

Denumirea postului: Broker in Asigurari

Concret, cautam o persoana cu:

  • studii medii/superioare. Studiile superioare reprezinta un avantaj;
  • certificat de calificare profesionala in asigurari, conform cerintelor legale;
  • experienta de minim 3 ani in distributia de asigurari;
  • cunostinte bune de operare PC;
  • abilitati bune de comunicare, negociere si vanzare;
  • cunostinte privind identificarea si evaluarea nevoilor de asigurare ale clientilor sau a potentialilor clienti;
  • experienta in folosirea tehnicilor de vanzare;
  • orientarea spre performanta;
  • portofoliul propriu de clienti reprezinta un avantaj;
  • dorinta mare de a activa la un nivel superior.

Oferim:

  • un venit atractiv;
  • beneficii financiare suplimentare;
  • beneficii materiale suplimentare;
  • un mediu de lucru placut - inedit;
  • o echipa frumoasa;
  • alte beneficii.
    Garantam:
  • o activitate profesionala dinamica;
  • perfectionare profesionala;
  • dezvoltare personala.

Trimite CV-ul la office@fabricadeasigurari.ro. Toate persoanele care aplica vor fi contactate

Alatura-te echipei Fabrica de Asigurari!


Stiri
Provocarile anului 2022 vor fi dezbatute in cadrul XPRIMM Time for Business, pe 7 februarie
Principalele provocari si tendinte din piata asigurarilor vor fi dezbatute pe 7 februarie a.c., in cadrul "XPRIMM Time for Business: Provocari 2022", primul eveniment din acest an dedicat asigurarilor, care va reuni reprezentanti ai ASF, ai asociatiilor de profil, dar si lideri ai companiilor de asigurari si de brokeraj.
Noi aprobari ASF in conducerea mai multor companii din piata asigurarilor
In cadrul sedintei de miercuri, 19 ianuarie 2022, Consiliul Autoritatii de Supraveghere Financiara (A.S.F.) a adoptat o serie de masuri privind functionarea pietelor financiare nebancare supravegheate - asigurari, piata de capital si pensii private, inclusiv diverse aprobari in conducerea companiilor SIGNAL IDUNA, OMNIASIG, ASIROM, BCR Asigurari de Viata, BRD Asigurari de Viata.
GROUPAMA, Angajator de Top pentru al cincilea an consecutiv
GROUPAMA Asigurari a obtinut pentru al cincilea an consecutiv certificarea internationala Angajator de Top, acordata de Top Employer Institute din Olanda, cel mai prestigios institut din domeniu. Certificarea recunoaste calitatea practicilor de resurse umane din cadrul organizatiei, precum si instrumentele folosite in sprijinirea si dezvoltarea angajatilor.
VIDEO: Antreprenor in Asigurari, cu Ovidiu DEMETRESCU - LONDON Brokers
Prima editie din 2022 a emisiunii Antreprenor in Asigurari - o emisiune cu si despre antreprenori si intraprenori - l-a avut ca invitat pe Ovidiu DEMETRESCU - Partener, LONDON Brokers. Printre subiectele abordate se numara: educatia, asigurari si riscuri, Inteligenta Artificiala, rolul pe care il joaca un broker, calitatile de care trebuie sa dea dovada un antreprenor, dar si abordarea gresita a modelului RCA.
Agra Asigurari, planuri pentru anul 2022: Asiguratorul agricol isi propune sa-si mareasca echipa de evaluatori de daune
Tendintele din piata asigurarilor agricole, efectele schimbarilor climatice, obiectivele de business, evolutia daunelor, cresterea echipei de evaluatori - sunt doar cateva dintre subiectele dezbatute in interviul cu Horia-Adrian LUPU (foto), Director General, Agra Asigurari.
Pentru dezabonare instant apasati aici. Va multumim ca sunteti alaturi de noi. Mesaj trimis catre .